Minimatka

Terhesség, babázás. Koraszülött volt - történések, érzések, stb. Mindenféle, amit Minimatkáról eszembe jut leírni. Időrendet már ne várjatok, néha régi dolgokról fogok mesélni, néha lényegtelen apróságokról - majd kiderül...

HTML

Lilypie Fifth Birthday tickers

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Linkblog

A dolgok összefutnak

2008.03.09. 02:41 - Majda

2006 Karácsony. Már a régi görögök is tudták, az istenek szeretik úgy teljesíteni az emben kívánságait, hogy mégse legyen felhőtlenül boldog... Az állásajánlattal a kezemben fel akartam mondani. A főnökség külföldön pihent, ezért nem volt egyszerű. Közben, mivel annyit mondták a kollégák, hogy nem vagyok-e terhes, biztos ami biztos, vettem egy tesztet. Aznap, amikor telefonálni akartam, előtte kora reggel megcsináltam. Negatív. Álmos voltam, két ünnep között voltunk, visszafeküdtem aludni. Később, délelőtt felkeltem, véletlenül ránéztem az otthagyott tesztre, pozitív. Nem hiszem el! Most először a negatív eredmény biztos tudatában teszteltem, nem is vártam mást... Még egyszer elolvastam a használati utasítást. Döbb. Elsőre nem vártam eleget, másodszorra ránézéskor meg már túl sokat, nem érvényes. De tudtam, ez pozitív...

A bejegyzés trackback címe:

https://minimatka.blog.hu/api/trackback/id/tr31372097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása