Minimatka

Terhesség, babázás. Koraszülött volt - történések, érzések, stb. Mindenféle, amit Minimatkáról eszembe jut leírni. Időrendet már ne várjatok, néha régi dolgokról fogok mesélni, néha lényegtelen apróságokról - majd kiderül...

HTML

Lilypie Fifth Birthday tickers

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Linkblog

Gyermeknap

2011.05.29. 16:37 - Majda

Címkék: gyereknap

Minimatka elvileg már több gyereknapon is részt vehetett volna, de ma voltunk az első igazin: Kimentünk a Városligetbe, elsősorban az Alma együttes koncertjére. Pont úgy csinált, mint a múltkori Halász Judit koncerten, egykedvű arccal, rezdületlenül ülte végig, hol az apja nyakában, hol az én ölemben, mert nem átallottam leülni a fűbe. Időnként elkezdte követelni, hogy nézzük meg a tűzoltóautót most rögtön belülről.

Ehhez képest a hazaúton nagyon lelkesen magyarázta, még énekelni is elkezdte, hogy miket adott elő az Alma :).

A tűzoltó autót végül csak kívülről néztük meg, mert hosszú sor állt, de egy mentőautó vezetőülése és egy mentő-motoros némileg kárpótolta érte. Meg az, hogy utána trolival jöttünk haza (már ameddig lehetett). 

A buborékkardot szerintem én jobban élvezem :). Ja és fagyiztunk is, nagyon ügyes, hogy nem egészen négy évesen hiba nélkül megevett egy gombócot, nem csöpögött, segíteni sem kellett. Szerintem nekem ez még hat-hét évesen nem ment :)

A bejegyzés trackback címe:

https://minimatka.blog.hu/api/trackback/id/tr782941153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása