Minimatka

Terhesség, babázás. Koraszülött volt - történések, érzések, stb. Mindenféle, amit Minimatkáról eszembe jut leírni. Időrendet már ne várjatok, néha régi dolgokról fogok mesélni, néha lényegtelen apróságokról - majd kiderül...

HTML

Lilypie Fifth Birthday tickers

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Linkblog

Még egy kis munka

2008.03.09. 03:11 - Majda

Január elején elmentem dokihoz, megerősítette a terhességet. Utána lemondtam az új munkahelyemet, hetekig hessegettem az interjúra behívásokat... Nem volt könnyű. Mivel az elúszott szép új munkám a karrieren, tanuláson és angol tudáson kívül lényegesen nagyobb fizuval is járt volna, meg mert bő két éve semennyi emelést sem kaptam, inflációkövetést sem, gondoltam teszek egy próbát. Kértem fizetésemelést. Nem kaptam, ami az előzmények tükrében nem lepett meg igazán, de az indokláson elrágódtam kicsit... Végülis a lényege annyi, hogy nagyon jól dolgozom, de majd ha több motivációt is mutatok és még jobban dolgozom, akkor kérnem sem kell, kapok. Aha, mint eddig, sohanapján...

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://minimatka.blog.hu/api/trackback/id/tr97372111

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása